Tuesday, July 6, 2010

I THOUGHT EVERBODY'S HEARD, ABOUT THE BIRD

Ir cilveki, kam ir ko darīt... Un ir Katrīnbērni, kam nav ko darīt.



SEXIEST FAMILY EVAR. Es nespēju izkaroties ar tēva anālisko skeneri, tāpēc šī bilde ir mazliet... faded. NETAISOS TO VISU PĀRVILKT, NEMŪŽAM. Also Ira looks like he ate one too many pills, curse you inability to remember and draw.
Man vajadzēja laika kavēkli... Tāpēc šis ir tāds... pabeigts. MAN PATĪK WANNABE-GRAFIĶOTIES. :C What an ugly dickface I have made

No art pile is complete without a stupid looking Edudu.


KAD LIELI PREŽI PLĪST, THEN GOD HELP US, WHAT IS THAT ABOMINATION AGAINST GOD?!
I should stick to drawing fish, look at that tiny beauty.
Tekstiņš ir izdzisis, jo te man tikai daļēji bija apņēmība kaut ko padarīt redzamāku.
Baek is referencing to THIS: http://www.youtube.com/watch?v=2WNrx2jq184
Everything else is just random things. Tur labajā stūrī arī kaut kas ir, bet ar to es necīnīšos. >__>
Also I`m really fond of this retard-style. GO ME.




No comments:

Post a Comment